mandag den 10. december 2012

10. December - Ferie og tid til at nyde.


Gæt hvem, der har ferie?

Ferien er startet med at lave brunch sammen med datteren og da vi alle er hjemme i dag (nogen mere end andre) er der dømt total familiehygge.

Jeg glæder mig til at tage hul på en ferieuge som bl.a. skal bruges til følgende:

  • Skrive julebreve.
  • Bage engelsk julekage.
  • Rydde juniors værelse, da der på onsdag (i ca. minus femten graders kulde) åbnes op til den tilbygning, vi er i gang med at få lavet.
  • Spise på italiensk restaurant med god veninde fra Seminarietiden.
  • Læse Fifty Shades of Grey færdig.
  • Have elever til gløgg og æbleskiver.
  • Købe julegaver.
  • Lave Confit de canard og sveske kompot.
Mon jeg når det hele? Hvis ikke er det også underordnet bare jeg husker at nyde.......................

2 kommentarer:

Liv (pladstilverden) sagde ...

Rigtig god ferie! Jeg tror bestemt du kommer til at nyde : )

Linen sagde ...

kan vi ikke bare nyde, før vi skal nyde noget mere, det der yde er overdrevet her i december :-)