torsdag den 6. december 2012

6. December Gourmet & genbrug.


Har nydt dagen max. Har været hos frisør og blevet forkælet med klip, masser af økoprodukter og rygmassage. Bagefter shopping på egen hånd i alle yndlingsbutikker. Og jeg vil gerne dele en af oplevelserne med dig.

Café Penny Lane har udover det mest fantastiske udbud af brød, kager, delikatesser og et fedt cafémiljø også en butik "Privaten" hvor der sælges alt godt til hjemmet samt luksus genbrugstøj.Således fik jeg købt "Den lille sorte" til morgendagens julefrokost i "Privaten" til kun 100 kr. Kan varmt anbefale stedet, som du kan læse mere om her

Vil slutte denne vildt skønne dag med at se Hamilton 2.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kunne ønske mig en filial i det midtjyske, det ser spændende ud

Marian N. Larsen sagde ...

Penny Lane er også et af mine yndlingssteder i Aalborg. Men i dag skal jeg spise frokost på Prinsesse Juliana og det er nu heller ikke værst ;)

God weekend til dig!

KNUS

Anette Andersen sagde ...

Nej hvor hyggeligt at du er i Aalborg Mariann :) Jeg har kun spist på Prinsesse Juliana en gang og det var en ganske særlig oplevelse så ønsker dig en skøn madoplevelse og også en rigtig dejlig weekend :)
Knus Anette