søndag den 29. juni 2014

Farvel og tak fra Guld & grønt


Guld og grønt takker, efter mange lange overvejelser, af for denne gang. Jeg har været utrolig glad for de mange positive oplevelser der har fulgt med Guld og grønt. Tak til alle jer, der har læst med og kommenteret på mine 697 indlæg om have- og køkkenliv om kultur, højtider og traditioner og senest lidt om bæredygtighed. Det har været en stor fornøjelse at være en del af dette netværk i flere år og jeg vil stadig kigge forbi alle de blogs jeg har stor interesse for.

Jeg brænder fortsat for alle de ting, jeg har skrevet om og de fylder dejligt meget i min hverdag, men fremover vil de ikke blive delt i ord og billeder her på Guld og grønt. Måske dukker der noget helt nyt op fra min side, hvem ved :-)

Jeg er meget aktiv på både Facebook og Instagram, så hvis du ønsker et forsat kig ind i min hverdag kan du følge mig der.

Tusind tak for denne gang med ønsket om en rigtig dejlig sommer til jer alle :-)


De varmeste hilsener
Anette

4 kommentarer:

Sara sagde ...

Kære Anette

Jamen farvel og tak for mange gode indlæg, vil da savne at se dem i min oversigt- men kan sagtens forstå at man kan "køre lidt træt i bloggeriet". Rigtig god sommer i din skønne have og hvor du ellers kommer.

Kh Sara

Anette Andersen sagde ...

Tusind tak Sara og rigtig dejlig sommer til dig. Vil stadig kigge forbi hos dig for dejlig inspiration :)
Bedste hilsner
Anette

Christian Elkjær sagde ...

Farvel og tak.. og på gensyn på Facebook. Inspirerende at følge dig. :)

Anette Andersen sagde ...

Tusind tak Christian - og ja vi ses på FB :-)